Thursday, March 19, 2009

No Arms, No legs, No Worries

Seperti biasa kerja aku malam-malam adalah melayan youtube. Dari lagu sampai ke video klip lawak, seterus nya ke video lucah 13sx je (aku baik do) dan akhir sekali aku terjumpa video ni.

Tak nak cakap banyak. Korang layan la. Video ni ade 3 part. Korang cari la sendiri part yang lain dekat youtube tu.




Secara fizikal, memang aku menang. tapi secara mental, dia jauh lebih hebat dari aku. Video ni berjaya membuatkan aku berpikir panjang. . . .

3 comments:

.mem besor. said...

kewl gile dowwwwwh mamat neh!

Double McDouble said...

tu la tu. sgt kagum dgn semangat die!!

Anonymous said...

tabahnye dier.. -pagas-

About Us

Recent

Random