Monday, March 9, 2009

It's Ziana Zain Baby!!!

Hari pertama aku dalam 'quarter' terakhir aku. yeah! baby pembelajaran aku hampir tamat. Sejak menceburkan diri dalam dunia blog ini, aku rasa masa aku semakin mengecil. Kalau dulu, banyak ruang masa akan aku habiskan dengan tidor, ya itulah hobi yang paling aku suka. Dulu, kini dan selamanya (macam kenal je tag line ni).

Tadi aku dengan penuh rasa bersalah telah melayan youtube. Dok seronok melayan, aku terjumpa satu rancangan yang aku cukup familiar, bak kata pepatah "macam biasa kenai. . . sedara ka." Burger-burger sekalian, rancangan AF atau akademi fantasia telah bermula!! Aku tahu lepas ni mesti ramai burger-burger diluar sana kutuk maki aku sebab melayan AF. Tapi aku peduli apa.

Dengan selamber burger nye aku pun melayan. Tapi ada sesuatu membuatkan aku 'disturbia.' Susah nak aku ungkapkan dengan kata-kata. Korang layan dan judge la sendiri video ni. (tumpukan perhatian pada minit ke 1:55)

Warning! This video will probably make you vomit in green. It is so horrible that you might want to kill yourself. Please do not watch this if you still love yourself!!



Amacam burger-burger, berapa banyak muntah yang terkeluar. May that Ziana rot in hell.

wah! banyak pula aku berbicara dalam bahasa ingeris dan banyak juga aku terlari tajuk. Ini blog gambar, bukan blog komen-komen youtube la!!!

Apa-apa pun ni preview gambar yang aku tembak semalam. Aku taruk satu je, sebab laptop aku terlalu lembab dan aku hilang sabar untuk mengecilkan gambar-gambar semalam. Tapi aku akan upload gambar-gambar itu bila ada masa dan aku akan update kemudian.

enjoy


2 comments:

Hamster Putih said...

hahahaha... mantap gak sore 'kak ziana' tu.. mcm masamaun pun ada.. LOL

Double McDouble said...

haha i know right
tp aku rase kalau masamaun dengan ni kompem trus basi lol
hahahahahaha

About Us

Recent

Random