Monday, March 23, 2009

Effin'





Hari ni aku ade 2 kelas. kelas pertama aku pukul 1pm sampai 2pm. kelas ke-2 pukul 4 petang. aku tak tahu kenapa aku letih sangat hari ni. dalam kelas tadi aku dah puas menulis selfnote tuk aku tidak tertido di dalam kelas. malu la aku kat awek-awek blond kalau tertido dalam kelas keluar air liur basi!!

Lepas kelas aku balik ke rumah. perut berasa lapar, tapi aku tak nak makan di luar. Nak jimat duit sikit. Terus aku balik ke rumah dengan harapan KFC ada terhidang di atas meja.

Sampai di rumah, aku pergi ke meja makan di dapur. aku cuba mencari-cari KFC tapi hampa (walaupun aku tahu memang KFC tak akan ade atas meje tu, aku tetap berusehe!!) Lepas tu aku bukan peti sejuk, mana lah tahu KFC atau nasi kandar ada dalam peti sejuk. Sekali lagi aku hampa.

Dengan penuh kehampaan aku mencapai megi ramen. Megi pun megi la, janji perut aku yang dari tadi meraung dapat di senyapkan. Lepas makan aku melayan youtube sepam dua seperti biasa. Lepas melayan, kepala aku yang dari kelas tadi dah berat tidak tertahan lagi. Terus aku meng-set alarm dan tido. Kena bangun pukul 3.30pm sebab niat aku ke kelas pukul 4 masih menebal.

Tak perlu aku berangan lebih-lebih sebelum tido. kali ini, aku tertido lebih awal walaupun belum habis aku melelapkan mata.

Seperti baru seminit aku tidor, alarm yang aku set tadi sudah berbunyi. Dengan penuh sakit hati, aku menekan "snooze". Aku mahu tidor 5 minit lagi. Tak puas rasanya walaupun ketika itu sudah pukul 3.30pm. Alarm kedua telah berjaya aku snoozekan tanpa aku sedari. Dan bila alarm seterus nya berbunyi, aku tekan stop.

Kepala aku berat. dalam hati aku masih lagi ada 20 minit sebelum kelas bermula. Aku melihat jam di handphone aku

"FUCK!!!!!!!......"

Dengan perasaan sedih aku berlari-lari ke kelas

Lagu ni bermain-main di kepala aku.




6 comments:

Anonymous said...

oh shit moments. haha.

Double McDouble said...

i know right.
nanti bende ni pun jd moments gak kat aku,
dah nak abis study!!! wohooo

eff the besh said...

sedap nye pizza dlm vclip tu. =D

Double McDouble said...

Farah: pizza tu cam ade sosej je. ade ba alip ba ya
hehe

eff the besh said...

selalunye gitu la.. haha

vidadarisakura said...

kalau aku kompom x p kelas suda..
hee

About Us

Recent

Random